اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

فارس من| ۱۰ واحد فراوری کشمش در قوچان فعالیت دارند

مدیر جهاد کشاورزی قوچان گفت: کشمش تولیدی در قوچان ازنظر مواد معدنی و غذایی یکی از بهترین نمونه‌های کشمش تولیدی است و این شهرستان دارای ۱۰ واحد تولید و فراوری کشمش بوده که قریب به ۱۲ هزار تن محصول بسته‌بندی را صادر می‌کنند.

فارس من|  ۱۰ واحد فراوری کشمش در قوچان فعالیت دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از قوچان، مخاطبان در «فارس من» سوژه‌ای با عنوان «عدم وجود واحدهای فرآوری کشمش در قوچان» به ثبت رسانده و درخواست پیگیری آن را داشتند.

مدیر جهاد کشاورزی قوچان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با تأکید بر اینکه کشمش تولیدی در این شهرستان از نظر مواد معدنی و غذایی یکی از بهترین نمونه‌های کشمش تولیدی است، گفت: ۱۰ واحد فراوری کشمش در قوچان فعال هستند که این واحدها پس از بسته‌بندی قریب به ۱۲ هزار تن کشمش تولیدی را صادر می‌کنند.

احمد کنعانی بابیان اینکه بیش از ۵ هزار نفر نیز به‌صورت مستقیم در این واحدها فعالیت دارند، افزود: از نظر فراوری کشمش مشکلی در این شهرستان وجود ندارد و به استانداردهای لازم رسیده‌ایم، اما باید برخی وسایل و تجهیزات در این حوزه به‌روزرسانی شود.

وی با اشاره به اینکه از سرمایه‌گذاری بیشتر در این زمینه استقبال می‌شود، بیان کرد: مجوز دو گرمخانه برای فراوری و بسته بندی کشمش نیز در سال جاری صادرشده تا فعالیت جدی‌تری در این حوزه صورت بگیرد.

انتهای پیام/ ۷۰۰۴۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول